• سه شنبه ١٠ بهمن ١٤٠٢-١١:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٨٥
عباسی خواستار شد:

شهرداری از هم اکنون دستورالعمل ویژه استقبال از فصل بهار را ابلاغ کند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، با تأکید بر گرامیداشت مناسبات و اعیاد ملی و مذهبی پیش رو، از شهرداری تهران خواست دستورالعمل ویژه استقبال از فصل بهار را از هم اکنون تنظیم و ابلاغ کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر انقلاب از دستاوردهای علمی و فناوری کشور، تأکید کرد: یکی از قله‌های افتخار این سرزمین رشد علمی و توسعه فناوری و دانش‌هایی است که توسط جوانان و فرزانگان این کشور تبدیل به علم بومی و سرمایه ملی شده است. قطعاً و بدون شک آینده از آن کشورهایی است در حوزه علم و فناوری تسلط داشته و به لبه دانش دست یافته‌اند. از این فرصت استفاده کرده و از همه کسانی که در سنگر علم و دانش فعالیت کرده و این افتخار را برای کشور عزیز و بلندمان به بار آورده‌اند؛ تشکر و قدردانی می‌کنیم. 
عباسی در ادامه اشاره‌ای نیز به مناسبات مذهبی و ملی داشته و بیان کرد: با توجه به مناسبات آتی یعنی ایام دهه فجر، اعیاد پایانی ماه مبارک رجب، اعیاد شعبانیه و بعد از آن، ورود به ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان و پیوست و پیوند آن با فصل بهار و عید نوروز، به نظر می‌رسد می‌توان این اعیاد و مناسبت‌ها را در آذین بندی شهر به نحو خوبی نمایش داد. لذا درخواست می‌شود شهرداری تهران این موضوع را در دستور کارخود قرار داده و از هم اکنون دستورالعمل ویژه فصل بهار و عید نوروز را ابلاغ کند چرا که برخی از اقدامات اگر از اسفندماه صورت گیرد می‌توان به انجام آن امیدوار بود و مهمتر اینکه باید در خور شان شهروندان باشد. 
مهدی چمران، رئیس شورا نیز در ادامه و درت وضیحاتی تکمیلی اظهار داشت: بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه علمی نشان می‌دهد که ایشان تا چه اندازه به بحث علم، اعتقاد عملی دارند. ایشان بسیاری از پروژه‌ها را شخصا پیگیری می‌کردند تا به نتیجه برسد. حمایت ایشان بسیار ارزشمند است و امیدواریم دانشمندان ما در زمینه‌های علمی به قله‌های مرتفع دست یابند.
 
کد خبر:4-212

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: